Skills 4 Work

Developing Work Based Learning Model for VET. Partnership between VET and Business.


Partnerji v projektu:

  1. H2-learning, Digital Exchange Crane Street, Dublin, Ireland (nosilec projekta)
  2. City of Dublin Education and Training Board (CDETB), Dublin, Ireland
  3. Oberstufenzentrum Informations und Medizintechnik (OSZ IMT), Berlin, Germany
  4. Center RS za poklicno izobraževanje (CPI), Slovenija
  5. Šolski center Kranj, (ŠC Kranj), Slovenija
  6. South Eastern Regional College,(SERC) Lisbourn, Northern Ireland, UK.


Trajanje projekta: 2 leti  (od 1.10.2014 – 31.9.2016)


Kontaktni osebi na CPI:  Anica Justinek in Helena Žnidarič


Namen projekta je izboljšanje poti  in načinov učenja ter pridobivanja delovnih izkušenj dijakov in študentov poklicnega in strokovnega  izobraževanja neposredno na delovnem mestu pri delodajalcu.

Cilj projekta je oblikovati učinkovitejši model medsebojnega sodelovanja med šolami in  podjetji, za učinkovito  učenje na delovnem mestu in pridobitev kakovostnih  delovnih izkušenj.

Aktivnosti projekta:

  • izmenjava dobrih praks na področju PUD v partnerskih državah z organizacijo študijskih obiskov za učitelje SPSI in spodbujanjem vzajemnega učenja med projektnimi partnerji,
  • organiziranje socialno partnerskih delovnih skupin v vsaki državi (učitelji šole in lokalna podjetja), ki bodo sodelovale pri razvoju in vpeljavi modela kakovostnega PUD,
  • razvoj praktičnih priporočil za kakovostno  izvajanje PUD,
  • razvoj gradiv za stalno strokovno izpopolnjevanje učiteljev in organizatorjev PUD,
  • povečanje vloge delodajalcev v procesu PUD v vseh partnerskih državah,
  • diseminacija rezultatov projekta po državah EU.


Vsebina dela:

Pri razvoju modela je poudarek na vzajemnem učenju. V partnerskih državah bomo proučili različne pristope učenja/usposabljanja na delovnem mestu  in nivo vzpostavitve dialoga  med šolo in delodajalci v lokalnem okolju.

Rezultati projekta:

Na podlagi ugotovitev bomo v projektu skupaj z evropskimi partnerji razvili praktična priporočila (model), s smernicami za izboljšanje kakovosti izvajanja praktičnega usposabljanja z delom, ki jih bomo preizkušali v vseh sodelujočih državah.  

Priporočila in smernice bodo v pomoč kot učno gradivo s primeri dobrih praks za vzajemno učenje, za samoučenje ali na raznih seminarjih izpopolnjevanja učiteljev, organizatorjev PUD in delodajalcev.