Novica

1.7.2015

Zaključna konferenca programa »Dvig poklicnih kompetenc učiteljev«

V šolskem letu 2014/15 se je v podjetjih usposabljalo 27 učiteljev strokovnih in poklicnih šol, kjer so obnovili znanje iz stroke ter ga dopolni z novodobnimi trendi, tehnologijo in načini dela. V programu je sodelovalo 26 podjetji.

18. junija se je v Plaza Hotelu Ljubljana odvijala zaključna konferenca programa »Dvig poklicnih kompetenc učiteljev«. Konferenca je bila dobro obiskana, udeležili so se je predstavniki Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter predstavniki zbornic in javnih zavodov. V velikem številu so se udeležili tudi udeleženci programa, sodelujoče šole, učitelji in podjetja.


Elido Bandelj, direktor Centra RS za poklicno izobraževanje, ki je v programu imel vlogo izvajalca, je prisotnim namenil nekaj uvodnih besed, kjer je izpostavil prednosti programa. Pozdravila je tudi državna sekretarka z Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, dr. Andreja Barle Lakota in Irena Kuntarič Hribar z Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.


Vodja programa in središča za kurikul in svetovanje na Centru RS za poklicno izobraževanje, Helena Žnidarič je predstavila glavne cilje in namen programa. V nadaljevanju so v pogovoru predstavili svojo izkušnjo učitelji, ko so se usposabljali v podjetjih ter podjetniki, ki so sodelovali v programu. Vsi so potrdili, da bi se programa ponovno udeležili.


Predstavljeni so bili rezultati evalvacije programa, kjer je bila potrjena temeljna hipoteza, da učitelji strokovnih in poklicnih šol potrebujejo in si želijo več možnosti za strokovno usposabljanje in raziskovalni hipotezi da, so učitelji strokovnih in poklicnih šol izkazali interes za vključitev v Program »Dvig poklicnih kompetenc učiteljev« in si želijo slediti novostim na trgu dela s področja, ki ga poučujejo.


Konferenca je bila zaključena s pogovorom o pogledu naprej na področju strokovnega usposabljanja učiteljev in strokovnih delavcev, kjer so bili izpostavljeni izzivi, o katerih je potrebno opraviti premislek.